PDA

View Full Version : USB Vraag



kerijaan
05-04-13, 17:59
Hallo ik heb een vu + uno openpli 3.0.als ik de usb voorin de ontvanger duw en er staat bvb een film en foto`s op dan kan ik daar uit kiezen teminsten dat kon ik maar dat kan nu in een keer niet meer want ik krijg nu de melding dat er niets op staat terwijl dat eerst wel kon heeft iemand een iedee hoe ik dat weer terug kan krijgen want ik heb wel het iedee dat ik per ongeluk iets verwijderd heb alleen weet ik niet wat.bvd

thijs
05-04-13, 20:28
ik weet het niet zeker maar probeer de hotplugin van de extensions menu ik neem aan dat openpli zoiets heeft ik ben meer 'n B.Hole gebruiker,hiermee kun je makkelijker usb dingen in en uitpluggen zonder dat je hem eerst moet mounten.
Het kan ook zijn dat je nu 'n andere memory stick gebruikt dan voorheen.
Voor films kun je natuurlijk een van de streaming plug-ins of addons gebruiken zoals 1channel plugin of icefilms.
Groetjes

kerijaan
06-04-13, 11:38
De Hotplugin staat er niet meer bij kan ik deze nog ergens vinden.

thijs
06-04-13, 16:12
Als u de movie files naar uw HDD met "DCC" (dreamcontrolecenter)op uw pc met behulp van ftp naar uw harddrive verplaatst dan kun u ze ook gewoon via uw Vu bekijken vooral als uw de laatste EMC plugin gebruikt ,ik kijk alles op deze manier en daarna kunt het gewoon weer verwijderen.
Heeft u al de streaming plugins geprobeert die werken ook fantastisch om de laatste films te bekijken zoals "icefilms"
Black hole heeft de hotplug extension maar ik weet niet wat open pli gebruikt.