PDA

View Full Version : hbbtv plugin uno



Ezee
16-02-13, 00:05
Ik heb geprobeert de hbbtv pluging van de feed te installeren (de eerste van drie in de lijst) wat gelukt is, maar na een reboot belande mij uno in een bootloop met een foutmelding in het script van de hbbtv plugin.

Ik moest opnieuw flashen om de box weer te kunnen gebruiken.

Ik draai vix 3.0 build 204, weet iemand welke versie van de hbbtv plugin ik moet installeren om het werkend te krijgen?

Larry-G
16-02-13, 00:14
The HbbTv plugin was created long after the ViX 3.0-204 image was released, as far as i am aware this build is not compatible, if you want to use the plugin you must update to a newer image.

i believe you need a minimum of build 450 to use this plugin.

Rob van der Does
16-02-13, 08:06
1- Zoals Pheonix zei, gebruik je een zeer oude versie van ViX, die niet compatible is met HbbTV. Gebruik gewoon de laatste build (600), die werkt prima.
2- Als je in de pluginbrowser meerdere versies ziet staan, moet je in het menu ervan (dus PluginBrowser --> Menu) even de taal en dev versies uitschakelen.

Ezee
16-02-13, 13:39
1- Zoals Pheonix zei, gebruik je een zeer oude versie van ViX, die niet compatible is met HbbTV. Gebruik gewoon de laatste build (600), die werkt prima.
2- Als je in de pluginbrowser meerdere versies ziet staan, moet je in het menu ervan (dus PluginBrowser --> Menu) even de taal en dev versies uitschakelen.

ok, bedankt. Dat ga ik ff uitproberen.

Ezee
18-02-13, 17:25
Inmiddels heb ik het werkend in combinatie met build 600, een super uitbreiding:)

Jammer dat er zenders zijn waarvan de hbbtv app die niet op de uno werkt zoals VOX. Ook ziin er een paar waarvan commando's niet worden uitgevoert zoals start en stop bij het afspelen van streaming video.
Waar zou dat aan kunnen liggen?

Rob van der Does
18-02-13, 17:53
We zijn het start/stop aan het onderzoeken. Maar het is niet eenvoudig......

Ezee
18-02-13, 18:53
aha, er moet nog aan gesleuteld worden....dus de problemen met het door elkaar blenden van de schermen en onzichtbaar zijn van bijvb de volume niveau balk tijdens het gebruik van de plugin zijn bekend....

Kijk met bijzondere belangstelling uit naar de vorderingen...

Rob van der Does
18-02-13, 20:29
Kijk met bijzondere belangstelling uit naar de vorderingen...
Het lijkt erop dat VU+ zelf aan de bak moet en moet sleutelen aan zowel de drivers als de HbbTV plugin.

Ezee
18-02-13, 23:18
nou dan moet er voorlopig eentje flink vroeg z'n nest uit want grosso modo werkt het nog maar voor een paar kanalen en de rest stottert en hapert of stottert en hapert niet eens...;)
t'is mooi spul als het werkt....