PDA

View Full Version : Magic -hd



teletub
14-09-12, 08:40
Hallo,

Ik heb een vraag over de magic-hd skin (geweldige skin)

Ik ben aan het experimenteren met verschillende images. draai nu met de laatste vix.
Van de week had ik er de laatste vti erop staan, daarvoor al een paar jaar pli.

Nu kan ik met pli hun standaard (magic hd) skin gebruiken en met vix de verbeterde versie :thumbsup:.

Maar in vti lukt het me niet om die skin draaiend te krijgen. Is er iemand die me een eindje op weg helpt om deze skin daar ook draaiend te krijgen.
Het hoeft niet een uitgebreide versie vd skin te zijn als ik de basis maar heb dan daar mee verder knutselen.

bvd. Ronny

ps @Rob van der Does De skin ziet er hier nog mooier uit dan bij pli :thumbsup:

Rob van der Does
14-09-12, 11:29
De skin PLi-HD is gebaseerd op mijn Magic-HD (alleen hebben ze er het nodige aan verprutst).
Omdat VTi ver achterloopt op ViX (en andere op PLi gebaseerde images) zal je het nodige moeten aanpassen om die skin daarop draaiend te krijgen. Daarkan ik niet zo even een korte handleiding voor geven: de skin zal grotendeels herschreven moeten worden.

teletub
14-09-12, 16:32
Oke dank voor je antwoord.

Hoezo dat VTI ver achter loopt, ik ben geen kenner?

Eigenlijk ben ik ik PLI een beetje "zat" voor m'n vuduo ( ik hoop dat ik niemand voor de benen schop).
De laatste tijd te veel "rare" problemen kwa uit een lopende dingen dus een beetje opzoek naar alternatieven, alleen ik ben niet alleen "baas" thuis:confused:
dus als alles het een beetje het zelfde eruit ziet kan ik een beetje testen.

groet

Rob van der Does
14-09-12, 17:19
VTi is nog steeds gebaseerd op het originele VU-image, dat op zijn beurt weer gebasserd is op het (inmiddels zeer oude) Dream image.
PLi is aljaren geleden zijn eigen weg opgegaanen heeft vele innovaties aangebracht.
ViX is op zijn beurt weer gebaseerd op PLi, maar heeft het image een stuk completer en gebruiksvriendelijker gemaakt. Het huidige ViX-image is, naar mijn eigen ervaring (ik heb dat op een aantal boxen draaien) zeer stabiel.

teletub
16-09-12, 08:16
Nu 2 dagen draaien en ik moet zeggen ik ben zeer tevreden :thumbsup: